PREKIŲ PRISTATYMAS IR GRĄŽINIMAS

Prekiųpristatymo sąlygos ir kainos:

DPD PAŠTOMATAS. Užsakymai, kurių suma yra didesnė nei 49 €, yra pristatomi per DPD paštomatus NEMOKAMAI.

Jeigu suma mažesnė nei 49 €, užsakymai pristatomi už 2,99 €. Prekės yra pristatomos per 1–3 darbo dienas. Kai siunta pristatoma į paštomatą, gavėjas informuojamas SMS žinute ir el. paštu su durelių atidarymo kodu. Siuntos paštomate saugomos 3 dienas.

Prekių keitimo ir grąžinimo sąlygos

PHITENSHOP.LT e-parduotuvėje įsigytas prekes, nenurodydami priežasties, tačiau patys apmokėdami prekės grąžinimo išlaidas, galite pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo prekių pristatymo dienos:

Prekes, įsigytas phitenshop.lt internetinėje parduotuvėje, galite grąžinti išsiųsdami jas per kurjerį, prašome kreiptis el. pašu phitenshop.lt  , nurodant užsakymo numerį, grąžintinų prekių sąrašą (bei priežastį) ir sąskaitos, į kurią pageidaujate gauti pinigus, numerį.

Gavę el. laišką su Jumis susisieksime per 1 darbo dieną.

Prekės grąžinimą prašome atlikti tik gavus atsakymą el. paštu.

Už prekės grąžinimą atsakingas Pirkėjas. 

Prekes turite teisę grąžinti, jeigu:

Grąžinama arba keičiama prekė nebuvo Jūsų išpakuota, nenuimtos etiketės (pakuotės atidarymas, būtinas prekei apžiūrėti, nelaikomas pažeidimu).

Prekės nebuvo naudotos ir yra nepraradusios prekinės išvaizdos (netaikoma, kai grąžinama nekokybiška prekė).

Jūsų netenkina gautos prekės galiojimo laikas (jeigu iki prekės galiojimo termino pabaigos yra likę daugiau nei 6 mėnesiai, tokia prekė yra laikoma kokybiška ir tinkama). 

Jūsų gauta prekės pakuotė transportavimo metu neteko prekinės išvaizdos, buvo pažeista (galite jos atsisakyti pristatymo metu).

Jeigu Jūsų netenkina nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, prekę galite pakeisti analogiška kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo preke už tą pačią kainą arba ją grąžinti.

Per 14 dienų grąžinamos prekės privalo būti tvarkingos:

grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje, kokioje ją gavote iš Pardavėjo;

prekė turi būti nesugadinta Pirkėjo;

prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi elementai);

grąžinamos prekės komplektacija turi būti nepakitusi, tokia, kokia buvo įteikta Pirkėjui;

grąžinama prekė turi būti saugiai supakuota, rekomenduojama supakuoti į tą patį įpakavimą, kokiame gavote prekę iš Pardavėjo;

Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą iki Pardavėjo.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė arba gavote ne tą prekę, kurią užsakėte, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę į tinkamos kokybės prekę arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. 

Pinigai už grąžintas prekes Jums bus grąžinami bankiniu pavedimu į Jūsų nurodytą sąskaitą per 7 darbo dienas nuo prekės pristatymo pardavėjui datos.

Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta Civilinio kodekso 6.22811 straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos
patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šias 6.22810 2 dalyje numatytas išimtis.